دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1394 - 15:11

آیت‌الله علوی‌گرگانی: حفظ آبروی ردصلاحیت‌شدگان از موارد حق‌الناس است

یک مرجع تقلید گفت: اگر کسانی که لیاقت خدمت کردن ندارند، وارد مجلس شوند قطعا برای نظام و جامعه مشکلاتی ایجاد خواهند کرد و این امر، نگرانی رهبر انقلاب و دلسوزان را هم زیاد خواهد کرد.
کد خبر : 64411

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از ایسنا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی در دیدار اعضای ستاد انتخابات قم با بیان اینکه «مسئولیت بسیار خطیری بر عهده شما گذاشته شده و آن با سرنوشت جامعه اسلامی در ارتباط است»، گفت: اگر خدای ناکرده در این مسئولیت کوتاهی کنید فردای قیامت مسئول خواهید بود.


وی بیان کرد: مسئولان باید با دقت همه اتفاقات را به درستی رصد کنند و طوری نظارت بر عملکرد نمایندگان داشته باشند تا افرادی که حقیقتا می‌توانند به جامعه خدمت کنند وارد مجلس شوند. بنابراین باید طوری عمل و نظارت کرد که افرادی که شایسته‌اند وارد مجلس شوند.


آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: باید در همه کارها به خدا توکل کرد و مراجع و بزرگان دین هم اگر رهنمودی در این رابطه دارند، به خاطر دلسوزی آنها به نظام و انقلاب و مردم است و انتظار هم این است که این خواسته برآورده شود.


این مرج تقلید تأکید کرد: حفظ آبروی مؤمن خیلی مهم است؛ کسانی که به دلیلی رد صلاحیت شده‌اند، نباید این رد صلاحیت آنها را در بوق و کرنا کرد و موجب آبروریزی شد، چون بالاخره آنها مال همین کشورند و می‌خواهند زندگی کنند و این موضوع از موارد حق‌الناس است و باید رعایت شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته